Saturday 15 October 2011

KURSUS MOTIVASI DAN JATI DIRI (IKS) DI FLAMINGO HOTEL

Minggu lepas saya ada menghadiri kursus keusahawanan dan jati diri anjuran SUK Negeri Selangor di hotel Flamingo selama 4 hari. Puas gaklah tinggalkan anak dan suami... Alhamdulillah, pengorbanan yang x sia2. Banyak informasi, motivasi dan kenalan ketika berada di sana. Yang join kursus tu hebat2 semuanya. Saya rasa sayalah yang paling xde apa2...Malu dengan diaorg Walaupun dah berjaya tapi tetap merendah diri...Paling best...Kak Salmah (rakan sebilik),tauke TART BENGKULU dari Hulu Selangor..Dapat berkenalan dengan kak Sal saya merasakan antara detik yang terindah dalam hidup.   Asyik buat lawak jerrr. Tak kering gusi dibuatnya.Memang best...enjoy habisss. sekarang nie dah jadi kakak angkat dah....Niat hati nak belajar buat Tart Bengkulu dengan kak Sal tapi xtaulah bila yee... Tunggulah ada kelapangan waktu... Member2 lain yang satu kepala Adik Siti Norbani (tauke bakery) , Yati (tauke cheese tart), kak Zah dan yang selalu kena usik ngan kak Sal tauke sarang burung layang2...Kak Ayu yang tetap maintain cunnn walaupun dah bercucu dan juga tauke jahit yang paling berjaya Kak Sha...

Nie adalah beberapa keping gambar yang saya ceduk dari FB Siti. Saya xde koleksi gambar sebab x bawak kamera. Bolehlah untuk kenang2an...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN BERSEMBANG